piątek, 11 grudnia 2015

Wykorzystanie teorii w praktyce, czyli pierwsze mapy myśli.

Hej! :) Jakiś czas temu próbowałam Wam wyjaśnić, czym są mapy myśli.
A dokładniej TUTAJ. W końcu doszło do ich rzeczywistej realizacji i stworzyłam parę w programie iMindMap :) Na podstawie wykładów z podstaw zarządzania. Jeszcze się uczę streszczać wszystko do jednego słowa, póki co musiałam kilka razy pomóc sobie trochę bardziej rozwiniętymi frazami, ale myślę, że nie jest najgorzej ;) I przyznam szczerze - spodobało mi się to ;) Początkowo chciałam stworzyć kilka ręcznie, na kartce papieru - niestety brakuje mi kolorowych długopisów, dlatego skorzystałam z takiej formy. I bardzo serdecznie ją polecam! Stworzenie tych map zajęło dosłownie chwilę, a są przejrzyste, kolorowe i mnie - się podobają :) Program ma wiele opcji i póki co korzystam z wersji próbnej, żeby sprawdzić, czy to na pewno dla mnie... I odpowiedź brzmi: TAK :) Zachęcam
do sprawdzenia, to wciąga haha ;) A co do nauki: taka metoda zdecydowanie ułatwia jej przebieg. Kolorowo i przyjemnie, dla wzrokowca idealnie :)




Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz