Postanowiłam to sprawdzić. Specjalnie poszłam do sklepu aby kupić świeczkę o takim zapachu, ponieważ nie lubię zapachowych świeczek, ale powiem szczerze, że jak na początku ten zapach mi przeszkadzał, to z czasem przyzwyczaiłam się do niego i zauważyłam, że lepiej mi się uczy.
Czytając na internecie na ten temat, znalazłam artykuł, w którym wytłumaczone jest co to jest AROMAMARKETING.
Aromamarketing, najłatwiej tłumacząc, to rozpylanie różnych zapachów w różnych miejscach, dla lepszego samopoczucia ludzi,
Dla przykładu, w Japonii odkryto że olejek cytrynowy rozpylony w biurze powoduje zmniejszenie błędów podczas pracy przy komputerze przez pracowników o 54%, natomiast naukowcy z USA zrobili badanie, z którego wynikało, że automaty na monety przyciągają o ok.45% więcej klientów, jeżeli czują w powietrzu jakiś miły zapach.
Naukowcy z Japonii stwierdzili, że sprawdzą jaki zapach działa na aktywność naszego mózgu. W wynik tego badania wskazuje na JAŚMIN.
Dlatego nawet jeżeli ktoś nie lubi takich zapachów, przyzwyczai się z czasem i pomoże mu to w nauce :) (tak jak mi).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz